Gwarancja OSPREY

Główne warunki gwarancji OSPREY

Gwarancja OSPREY obejmuje wady materiałów oraz wykonania w czasie rozsądnego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu.

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek wady spowodowane wadliwym materiałem lub wykonaniem podczas normalnego wykorzystania, w rozsądnym czasie użytkowania oraz zgodnym przeznaczeniem produktu, Osprey dokona naprawy lub wymiany produktu, bez żadnych opłat.

Jeśli zostanie stwierdzone uszkodzenie produktu wynikające z naturalnego (normalnego) zużycia, niewłaściwego używania, uszkodzenia mechanicznego lub przekroczenie uzasadnionych oczekiwań w czasie użytkowania produktu, usterki te nie będą objęte gwarancją, ale w miarę możliwości Osprey oferuje naprawę produktu w rozsądnej cenie.

Proszę pamiętać, aby produkt przed wysyłka dokładnie wyczyścić!

Aby szybko i sprawnie załatwić sprawę gwarancji (reklamacji) skontaktuj się z naszym polskim przedstawicielem:

ALP Sp. z o.o. (AlpinSport)

reklamacje @ alpinsport.pl

Proszę podać opis plecaka (model, pojemność, rozmiar) , krótki opis problemu i, jeśli to możliwe zdjęcie, które ilustruje problem.

Zapisz się już teraz do naszego newslettera i otrzymaj 5% jednorazowej zniżki w formie kuponu rabatowego na wszystkie nasze produkty!

Dziękujemy. Na podany adres został wysłany link aktywacyjnyAdres email, nie może być pusty!Podczas zapisu wystąpił błądPodany email jest już zapisany w naszej bazie