Gwarancja OSPREY
Główne warunki gwarancji OSPREY
Gwarancja OSPREY obejmuje wady materiałów oraz wykonania w czasie rozsądnego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu.
Jeżeli wystąpią jakiekolwiek wady spowodowane wadliwym materiałem lub wykonaniem podczas normalnego wykorzystania, w rozsądnym czasie użytkowania oraz zgodnym przeznaczeniem produktu, Osprey dokona naprawy lub wymiany produktu, bez żadnych opłat.
Jeśli zostanie stwierdzone uszkodzenie produktu wynikające z naturalnego (normalnego) zużycia, niewłaściwego używania, uszkodzenia mechanicznego lub przekroczenie uzasadnionych oczekiwań w czasie użytkowania produktu, usterki te nie będą objęte gwarancją, ale w miarę możliwości Osprey oferuje naprawę produktu w rozsądnej cenie.
Proszę pamiętać, aby produkt przed wysyłka dokładnie wyczyścić!
Aby szybko i sprawnie załatwić sprawę gwarancji (reklamacji) skontaktuj się z naszym polskim przedstawicielem:
ALP Sp. z o.o. (AlpinSport)
reklamacje @ alpinsport.pl
Proszę podać opis plecaka (model, pojemność, rozmiar) , krótki opis problemu i, jeśli to możliwe zdjęcie, które ilustruje problem.